3 saker jag vill ha just nu

Jag vill ha mycket saker just nu, som jag skrev i inlägget innan. Förutom sovrumsrenovering så är det här 3 saker till som jag vill ha just nu!

Mobilskal pimpat med nitar.
Hur coolt är inte det? Det som är kul med det här är ju att man pimpar det själv. Så det gör saken ännu snyggare, att veta att man har gjort det snygga själv liksom!

Xbox 360 +  spelen Max Payne 3 och GTA IV.
För de som inte vet så är jag en stor spelnörd. Har däremot inte så nya konsoler.. det nyaste jag har är en Nintendo Wii. Hahah. Men jag ska definitivt önska mig en Xbox 360 i födelsedagspresent och bara hålla tummarna på att jag får en!

Spelen orkar inte jag prata om eftersom typ ingen av mina få läsare bryr sig om tv-spel haha. De verkar absolut äga sönder i alla fall.


Dr Martens 1460 Hot Patent Pink Lamper
Mina. Absoluta. Drömskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0