HELLO SALUT HEI CIAO HOLA

Hej och hallå och välkommen till min nya rackarns blogg! Har bloggat innan och så om du känner mig, men det har väl inte gått så bra och det har slutat med allt för långa bloggpauser och bloggbyten. Bara att hålla tummarna på att det ska funka den här gången!

Sooo.. this is my blog. Jag är en tjej född '99. Shoppar och är med mina härliga vänner på fritiden. Lyssnar på Familjen och Awolnation. Spelar tv-spel på en gammal Xbox. Islatte + jag = sant. Jag skriver detta på en smutsig, repig och begagnad MacBook som skolan gav mig, men jag ska inte gnälla; Apple äger. Jag fotar med en Nikon D3100, redigerar bilderna jag tar i Pixelmator 2.0.2.

Bloggen kommer handla om min vardag, kläder (tänkte skriva mode men det kan jag inget om) och allt sånt där jag får för mig att skriva om. Och min blogg är som en daglig bit av en god kaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0