Jag borde göra något vettigt

Hej! Jag har precis badat och duschat och allt sånt där och chillar nu med Sam. Jag borde göra något vettigt under sommarlovet... Men aja det är typ två månader kvar jag har hela framför mig. Vilket jag hoppas inte bara kommer bestå av kexätande och sängsittandes.

FAST. Lite vettigt har jag tagit mig till idag, jag har organiserat mina CHIC-tidningar efter nummer, CHIC är ju min favorittidning om typ mode och sånt. Och jag har gett tidningshögen en hedersplats på skrivbordet. Fast tråkigt nog så är det här inte alla tidningarna för vissa är hos papi så en komplett organisering sen jag började läsa går inte. Nu ska jag fortsätta att inte göra något viktigt och äta salta kex, hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0